Анкети. Тести


Анкета
для лідерів учнівського самоврядування

1.        За час Вашого навчання роль учнівського самоврядування у школі:
а) зросла;
б) стала більш формальною;
в) суттєво не змінилась.
2.        Основним принципом дії педагогічного колективу  Вашої школи щодо учнівського самоврядування є:
а) радь;
б) пропонуй;
в) довіряй;
г) керуй;
д) аналізуй;
ж) контролюй.
3.        Що в діяльності лідера шкільного самоврядування є найскладнішим:
а) здійснення зв’язків між учнівською радою та класним колективом;
б) організація творчих справ у конкретному класі;
в) узгодження планів з адміністрацією школи;
г) співпраця з батьківським комітетом;
д) інше                                                                                                                                                                                   
4.        Які перешкодами найчастіше доводиться долати лідеру шкільного самоврядування:
а) консерватизм;
б) байдужість;
в) нерозуміння;
г) матеріальні.
5.        Як впливає учнівське самоврядування на життя і діяльність школи?
а) позитивно;
б) негативно;
в) не впливає.
6.        Для Вас найбільш важливим у школі є:
а) отримання знань;
б) цікава позашкільна робота;
в) гарні стосунки з однолітками;
г) гарні стосунки з вчителями;
д) інше                                                                                                                                                                                   
7.        З ким Вам найпростіше дійти згоди в організації ефективного самоврядування?
а) з адміністрацією школи;
б) з вчителями;
в) з батьками;
г) з однолітками.
8.        Вчителі бачать у мені, як у лідері учнівського самоврядування:
а) однодумця;
б) слухняного помічника;
в) самовпевненого учня;
г) інше                                                                                                                                                                                   
9.        Як можна ефективно змінити роботу шкільного самоврядування? Ваші пропозиції.   
______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________


                   Анкета«Школа лідерів самоврядування дітей та учнівської молоді»
                                                                        Дорогий друже!
       Крокуючи у доросле життя, необхідно вже зараз набратися певного досвіду, знань, навичок, аби потім легше було знайти і зайняти своє омріяне місце в ньому. У цьому тобі зможе допомогти Школа лідерів. Ми пропонуємо декілька запитань, які допоможуть нам визначити ті форми роботи, які найбільш цікаві та необхідні саме тобі. Після обробки результатів опитування ми запросимо тебе та інших хлопців і дівчат до участі у вибраних вами заходах, заняттях та інших формах роботи.

1. Чи вважаєш ти, що школа дає досить знань та вмінь для переходу до дорослого життя?
Так Ні Не визначився

2. Які предмети, факультативи чи курси ти хотів би ввести до шкільної програми?
___________________________________________
3. Які додаткові знання (що не вивчаються в школі) необхідні кожній сучасній людині?
___________________________________________
4. Постав знаки „-”, „+”, „++” проти поданих нижче форм навчання, у яких ти хотів би взяти участь:
- психологічні тренінги:
o впевненості в собі;
o конфліктології;
o вміння сказати „Ні”;
o психології успіху;
o психології спілкування;
o що робити, щоб тебе не ображали;
o твої теми____________________________________
- навчальні тренінги:
o вміння публічно виступати;
o розвиток творчого мислення;
o розвиток логічного мислення;
o розвиток словникового запасу;
o організаторські вміння і навички;
o побудови власного іміджу;
o як захистити свої права;
o твої теми____________________________________
- клуб ділового спілкування;
- молодіжне ток-шоу;
- психологічний клуб старшокласників;
- дитяча громадська приймальня;
- заняття з:
o журналістики;
o права;
o реклами;
o спілкування;
o менеджменту;
o психології;
o ділового етикету;
o косметології;
o побудови власного іміджу;
o твої варіанти_________________________________
- практична діяльність:
o редакція сайту та газети для дітей і молоді;
o Школа лідерів;
o клуб „Підліток і закон”;
o клуб цікавих зустрічей;
o ток-шоу;
o секції інтелектуальних ігор;
o вечори бардівської пісні;
o творчі кав’ярні;
o клуб ділових ігор;
o тренінговий центр;
o дискусійний клуб;
o молодіжна громадська організація;
o рада дітей;
o твої варіанти______________________________
5. Твій вік 10-13 14-16 17-18
6. Стать Чол. Жін.
7. Прізвище, ім’я та контактний телефон (за бажанням): ___________________________

Щиро вдячні за співпрацю!Хай тобі завжди і в усьому щастить!!Багато батьків зацікавлені у всебічному розвитку своєї дитини. Тому інформація про можливу участь їх дітей у роботі гуртків навчання дітей-лідерів може бути викладена у відповіднійанкеті для батьків. Така робота одночасно сприятиме вивченню зацікавленості батьків щодо значимості окремих напрямів позашкільної роботи у житті їх дітей

           Анкета«Школа лідерів самоврядування дітей та учнівської молоді»(для батьків)

                                                                    Шановні батьки!
      Якщо Ви насправді замислювалися над майбутнім своїх дітей, то, напевне, вже зрозуміли, що, крім знань шкільної програми, в сучасному житті дітям необхідні будуть ще й інші науки. Залежно від їх бажань та планів на майбутнє, Школа лідерів пропонує Вашим дітям не чекати навчання у вищих навчальних закладах за певною спеціальністю, а вже зараз випробувати себе на правильність свого вибору й отримати основні навики та досвід з окремих курсів додаткової освіти і, крім цього, ще й цікаво та весело провести час.Оголошується набір на навчально-тренінгові курси за вибором:
1. Правознавство:- права людини;
- права дітей та молоді і механізм їх захисту.
Практична участь у роботі секції „Підліток і закон” та в роботі дитячої громадської приймальні, а також оформлення веб-сайту та сторінки в газеті з правової тематики.
2. Редакційна діяльність та PR:- основи журналістики;
- основи паблік рілейшнз (зв’язки з громадськістю, створення іміджу організації).
Практична участь у розробці, оформленні та випуску веб-сайту, дитячих радіо- та телепрограм, газет тощо
.3. Психологія:- основи загальної психології;
- основи психології спілкування;
- основи психології конфлікту;
- основи психології лідерства;
- основи психології успіху.
Практична участь у роботі психологічного клубу для старшокласників, в організації та проведенні психологічних тренінгів.
4. Ділове спілкування, робота з групою, колективом, із залом:організація та проведення- ділових ігор;
- переговорів, дискусій, дебатів;
- ділових зустрічей;
- тренінгів;
- розважальних ігор;
- ток-шоу, конкурсних та інших програм.
Практична участь у якості організатора, ведучого ток-шоу чи інших програм, тренера під час проведення ділових ігор чи тренінгів. А також участь в офіційно-ділових зустрічах, що стосуються роботи органів самоврядування дітей та учнівської молоді.

Немає коментарів:

Дописати коментар