Про мене


                                               Волкова  Галина Олександрівна 

Місце роботи   - Макошинський ЗЗСО І-ІІІ ступенів 
Посада               - педагог-організатор та бібліотекар
Освіта                -  вища
Стаж роботи     - педагогічний - 30 років        
                              загальний - 40 років
Категорія          - педагог-організатор  -  вища ,
                              бібліотекар - "Провідний бібліотекар",
                              учитель образотворчого мистецтва  - спеціаліст
Навантаження  - педагог-організатор( молодша  та середня  ланки ) - 0,5 ставки
                                бібліотекар  - 0,5 ставки
                                 учитель образотворчого мистецтва  - 3 год.




Нагородження 






мистецтво керування і мистецтво виховання.
(І.Кант)
Виховання – проблема вічна. Відколи існує людство, відтоді й дбає про потомство й продовження роду. Від батьків передається генетичний код, рідна мова, матеріальна й духовна культура, що забезпечує прогрес суспільства, наступність і спадкоємність поколінь.
Динамізм повсякденногожиття вносить корективи в підготовку до нього. На кожному історичному етапі вчителям доводиться розв’язувати також проблеми, що мають пряме відношення до сьогодення.
Що робити? Як діяти? Яким насправді має бути вихованець? Ці питання постають нині перед педагогом – організатором. І всі вони потребують негайної відповіді втілення в життя. Отже, у своїй роботі визначила основну мету: „Виховання національної свідомості через систему виховної роботи педагога-організатора”.
Для вирішення мети поставила перед собою завдання виховати особистість, яка б:
- віддано любила свій народ, свою Батьківщину;
- з повагою ставилась до символів нашоїдержави;
- знала і вивчала історіюУкраїни, традиції, звичаї наших народів;
- добре володіла основами наук;
- удосконалювала свою особистість, закріплювала позитивні якості, творила добро заради добра і була безкорисливою;
- з любов´ю і повагою ставилась до батьків;
- оберігала природу, турбувалась про неї, збагачувала її.
Досвід приходить неодразу, його набувають з роками. Особливо вагоме значення він має у діяльності педагога-організатора, адже від того, як вчитель може використати у власній роботі набуті методи і прийоми, залежить ефективність виховного процесу.
У плануванні виховної роботи я включаю завдання, практична реалізація яких спрямована на формування особистісних рис громадянина України, що включають в себе національну свідомість, розвиток духовності, моральну, художньо-естетичну, правову, трудову, фізичну, економічну культуру, які реалізуються та такими напрямками:
- формування національної свідомості і самосвідомості;
- виховання духовної культури особистості;
- виховання поваги до Конституції, законодавства України, державної символіки;
- формування високої мовної культури;
- формування високої художньо-естетичної культури;
- утвердження принципів загальнолюдської моралі;
- формування творчої, працелюбної особистості;
- формування екологічної культури людини;
- розвиток індивідуальних здібностей і талантів молоді;
За час роботи в школі згуртувала учнівський колектив, намагаюся вміло організовувати дозвілля школярів, веду тісну співпрацю з адміністрацією школи,  класними керівниками, психологом, залучаю учнів до участі в масових заходах.
Враховуючи особливості учнівського колективу, спрямовую свою діяльність на розвиток власного «Я» кожного учня, розкриття та розвиток його здібностей, прагну допомогти кожній дитині знайти себе в колективі, самовизначитися. Цього можна досягти за умови тісної співпраці з органами самоврядування. Саме тому і обрала проблему «Шляхи підвищення ефективності роботи учнівського самоврядування», у процесі роботи над якою планую значно вдосконалити діяльність шкільного парламенту.
Практичне значення сайту:
Цей сайт адресовано педагогам-організаторам, які за своїми посадовими обов'язками здійснюють зв'язки між педагогічним колективом, дитячими та юнацькими організаціями, беруть активну участь у виховному процесі, сприяють змістовній організації відпочинку та дозвілля школярів. Сайт надасть практичну допомогу педагогу-організатору у веденні документації та організації діяльності, що створює можливості для творчого розвитку дитини, зростання її самосвідомості, розвитку таланту, пізнавальних і творчих сил, а також збагачення її духовного світу.








Немає коментарів:

Дописати коментар