З історії створення дитячої організації «Острів дитинства»
Над створенням і втіленням у життя проекту учнівського самоврядування „Острів дитинства" ми працюємо з 2000 року . За цей час учні навчились розробляти цікаві проекти , самостійно вирішувати серйозні питання , готувати засідання учнівського самоврядування і проводити їх , відстоювати власну думку, відповідально ставитись до своїх обов'язків та цінувати роботу та погляди інших учнів школи . Вищим органом нашого учнівського самоврядування є конференція , на якій обирається лідер учнівського самоврядування (Президент школи) та кабінет міністрів . На конференції також вирішуються найбільш важливі питання шкільного життя , напрямки діяльності кабінету міністрів . Конференція в нас проводиться двічі на рік : 1-а - Установча конференція лідерів учнівського самоврядування на початку навчального року
,друга - Підсумкова конференція лідерів учнівського самоврядування в кінці навчального року
На посаду лідера учнівського самоврядування має право балотуватись людина ерудована , відповідальна , самостійна у виявленні своїх думок , толерантна , цілеспрямована , культурна з високими організаторськими здібностями. Обраний лідер учнівського самоврядування має право змінити кабінет міністрів , але тільки шляхом перевиборів на позачерговій конференції лідерів учнівського самоврядування , але своїх замісників він обирає самостійно.
До кабінету міністрів школи входять такі міністерства :
• внутрішніх справ
• освіти
• культури
• інформації
• милосердя
• здоров'я та спорту
Кожне міністерство проводить засідання в кабінеті учнівського самоврядування, щотижня згідно графіка.
Кабінет міністрів школи та класів становить виконавчий комітет, а Президент школи та його заступники становлять керівний та координуючий комітет, разом вони становлять центр „Творчий
мозок шкільної держави".
Завдання цього центру :
1. розробка та впровадження проектів учнівського самоврядування;
2. координування роботи кабінетів міністрів класів;
3. створення та впровадження ідей для покращення навчальне виховного процесу школи ;
4. організація та проведення засідань кабінету міністрів ;
5. контроль за роботою міністрів класів.
Кожне міністерство працює над розробкою та впровадженням проектів, зокрема :
• міністерство внутрішніх справ працює над проектом
„Моя школа - моя фортеця";
. міністерство культури - проект „Дозвілля";
• міністерство освіти - проект „Міцні знання - гарант успіху"
• міністерство інформації - проект шкільної газети „Шкільна галактика";
• міністерство милосердя - проект „Людям потрібна твоя допомога";
• міністерство здоров'я і спорту - проект „Здоров'я - найбільша цінність людини",
проект „Підліток підлітку про здоровий спосіб життя/
Принципи роботи лідера учнівського парламенту
„10 законів гарного лідера"
1.Я - лідер, і я відповідаю за кожен вчинок своїх
підлеглих.
2. Я зобов'язаний(на) прислухатися до думки кожного
учня школи.
3. Я вихований(на), працьовитий(на), толерантний(на).
4. Я повинен бути в курсі всіх подій, які відбуваються
в школі.
5. Я в першу чергу раджу, а потім - контролюю і караю.
6. Я ввічливий терплячий і стриманий.
7. Я відповідальний(а) і твердий(а) в своїх переконаннях
8. Я справедливий(а) і людяний(а).
9. Я творчо підхожу до всіх справ, я з гордістю ношу звання лідер
10. Я завжди посміхаюсь - дарую гарний настрій своїм друзям та
товаришам!!!
(З досвіду роботи педагога-організатора Волкової Г.О) "
ВИХОВАННЯ АКТИВНОЇ ОСОБИСТОСТІ ЧЕРЕЗ РОБОТУ ШКІЛЬНОГО УЧНІВСЬКОГО САМОВРЯДУВАННЯ"
День учнівського самоврядування
Вже с тало традицією в нашій школі проведення Дня учнівського самоврядування. Учні заздалегідь готуються до нього. Обирають директора, заступників, вчителів та працівників школи. Складають план проведення. Вони не тільки з великим задоволенням проводять уроки ,чергують на перервах, а ще проводять майстер - класи. Готують виставки - розпродажі, проводять ігри, конкурси і про все розповідають по шкільному радіо. Закінчується День самоврядування нарадою при директорові, на якій школярі діляться своїми враженнями та планами на майбутнє.
(З досвіду роботи педагога-організатора Волкової Г.О) "
ВИХОВАННЯ АКТИВНОЇ ОСОБИСТОСТІ ЧЕРЕЗ РОБОТУ ШКІЛЬНОГО УЧНІВСЬКОГО САМОВРЯДУВАННЯ"
ВИХОВАННЯ АКТИВНОЇ ОСОБИСТОСТІ ЧЕРЕЗ РОБОТУ ШКІЛЬНОГО УЧНІВСЬКОГО САМОВРЯДУВАННЯ"
День учнівського самоврядування
Вже с тало традицією в нашій школі проведення Дня учнівського самоврядування. Учні заздалегідь готуються до нього. Обирають директора, заступників, вчителів та працівників школи. Складають план проведення. Вони не тільки з великим задоволенням проводять уроки ,чергують на перервах, а ще проводять майстер - класи. Готують виставки - розпродажі, проводять ігри, конкурси і про все розповідають по шкільному радіо. Закінчується День самоврядування нарадою при директорові, на якій школярі діляться своїми враженнями та планами на майбутнє.
Немає коментарів:
Дописати коментар